ماهنامه داخلی “پردیس تئاتر شهرزاد” منتشر شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۱

شماره صفر ماهنامه”هزار و یک شبِ تئاتر شهرزاد” به همت پردیس تئاتر شهرزاد منتشر شد.
پردیس تئاتر شهرزاد در راستای اطلاع رسانی متفاوت،نقد و نظری بر اجراهای صحنه ای و معرفی اجراهای تئاتر در تماشاخانه های تهران شماره صفر نشریه خود را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی؛این شماره از “هزار و یک شب شهرزاد” شامل گزارش، نقد و گفتگوهایی با هنرمندان نمایش است وعلاقه‌مندان می‌توانند در این شماره نقدهایی بر نمایش بک تو بلک،ترانه های شرقی،او و دوستانش به همراه گفتگوهایی با جواد خواجوی،امید نیاز،هانا کامکار در کنار معرفی اجراهای تئاتر شهرزاد و جدول کل اجراهای تهران را بخوانند.
این ماهنامه خصوصی در زمینه تئاتر بدون وابستگی دولتی و مستقل منتشر می شود و قرارست که تریبونی برای تمام گروه‌های تئاتری شود و در شماره های آتی ضمن معرفی برنامه های این تئاتر شهرزاد، نگاهی به سراسر مجموعه های تئاتری و هنرمندان عرصه نمایش باشد.
نشریه «هزار و یک شب شهرزاد» به صاحب امتیازی پردیس تئاتر شهرزاد، مدیرمسئولی شهرزاد جعفری و سردبیری مریم رودبارانی به صورت ماهنامه به بررسی نمایش های روی صحنه تئاتر شهرزاد می پردازد.
نشریه ” هزار و یک شب شهرزاد ” شامل مطالبی چون گزارش اجراهای روی صحنه پردیس شهرزاد، گفتگو با مسعود دلخواه دبیر دومین جشنواره تئاتر شهرزاد،فراخوان جشنواره شهرزاد و گفتگو با ایرج راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما،گفتگو با جواد خواجوی و هانا کامکارمی‌شود.
گفتگو با امید نیاز، کارگردان تئاتر، یادداشت محمدحسن خدایی درباره کنسرت نمایش های”او و دوستانش”و”ترانه های شرقی”، گفتگو با نسیم ادبی بازیگر نمایش خونین زار، جواد خواجوی بازیگر نمایش”آدیداس” و یادداشت احسان زیورعالم بر نمایش”مستخدم”به کارگردانی سهند خیرآبادی از دیگر مطالب این شماره است.
در این شماره نرگس کیانی،سمانه استاد،محمدحسن خدایی،احسان زیورعالم اعضاء تحریریه،پریسا هاشمی مدیر هنری و محمد هاشمی گرافیست هستند.
علاقمندان می توانند برای مطالعه نشریه به سایت تئاتر شهرزاد به نشانیshahrzadtheater.ir مراجعه کنند.