شماره نخست ماهنامه داخلی پردیس تئاتر شهرزاد منتشر شد

۱۰ تیر ۱۴۰۱

بعد از انتشار شماره صفرِ ماهنامه داخلی تئاتر شهرزاد با عنوان”هزار و یک شب”؛ شماره اول آن تحت عنوان”قصه اول”منتشر شد.

در این شماره گزارش هایی ویژه از بوتیک تئاتر ایران، جشنواره شهرزاد و گزارش آماری و فروش اجراهای روی صحنه نگاشته شده است.

ماهنامه”هزار و یک شبِ تئاتر شهرزاد” به همت پردیس تئاتر شهرزاد منتشر میشود و پردیس تئاتر شهرزاد در راستای اطلاع رسانی متفاوت،نقد و نظری بر اجراهای صحنه ای و معرفی اجراهای تئاتر در تماشاخانه های تهران شماره جدید نشریه خود را منتشر کرد.

این شماره از “هزار و یک شب شهرزاد” شامل گزارش، نقد و گفتگوهایی با هنرمندان نمایش است وعلاقه‌مندان می‌توانند در این شماره نقدهایی بر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت،درهم تنیدگی،عشق روزهای کرونا،آناکارنینا به همراه گفتگوهایی با احسان گودرزی،آرش عباسی،ایرج راد،مجتبی رستمی فر و کامران شهلایی را بخوانند.

در کنار معرفی اجراهای تئاتر شهرزاد ، جدول کل اجراهای تهران نیز در این شماره درج شده است.

این ماهنامه خصوصی در زمینه تئاتر بدون وابستگی دولتی و مستقل منتشر می شود و قرارست که تریبونی برای تمام گروه‌های تئاتری شود و در شماره های آتی ضمن معرفی برنامه های تئاتر شهرزاد، نگاهی به سراسر مجموعه های تئاتری و هنرمندان عرصه نمایش باشد.

در این شماره نقدی بر نمایش”مخاطب”به کارگردانی جابر رمضانی نیز نوشته شده است

نشریه «هزار و یک شب شهرزاد» به صاحب امتیازی پردیس تئاتر شهرزاد، مدیرمسئولی شهرزاد جعفری و سردبیری مریم رودبارانی به صورت ماهنامه به بررسی نمایش های روی صحنه تئاتر شهرزاد می پردازد.

در این شماره احمدرضا حجارزاده،سمانه استاد،محمدحسن خدایی،احسان زیورعالم،حسین رسولی اعضاء تحریریه،پریسا هاشمی مدیر هنری و محمد هاشمی طراح و گرافیست هستند.

 

علاقمندان می توانند از اینجا نشریه را مطالعه کنند.